mandag 12. juli 2010

Sketchy colors #31

Denne gangen er oppgaven å lage et kort etter skissen i fargene lime, turkis og litt rosa. Kortet ska også ha  en gjemt tekst. Her er mitt bidrag:
Til kortet har jeg brukt bazzill og pynteark fra Kaleidoscope, 7gypsies og Paperwishes. Stemplet er fra en stempelplate fra North stamp og blomstene er satt sammen av blomster fra -nille og fra creative club og en brad fra Paperwishes. Bladene er fra Creative Club. Og i tillegg har jeg brukt bling kjøpt i bokhandelen og bånd fra Paperwishes. Den skjulte teksten har jeg stemplet på en tag fra Paperwishes og stemplet har jeg kjøpt på Kreativ hobby og sånn ble det:

Inni har jeg brukt samme oppsett

Kortet skal jeg gi til en kollega som har feiret bursdag mens hun var på ferie.

1 kommentar:

Lena Katrine sa...

Flott kort i lekre farger og med flotte detaljer! Takk for at du deltar på månedens utfordring hos SC - lykke til!
Klem :)