lørdag 28. mai 2011

Sketchy colors #72

Er ikke helt sikker på at denne blir godkjent. Utfordringen var blå grønn og svart. Er ikke så mye svart her, men det er litt på trykket så jeg drister meg til å sende det inn likevel. Slik ble det , et bestillingskort til en konfirmant:
Jeg har brukt bazzill, og mønsterarket Serendipity fra Sassafrass og et ark fra Amy Butler. Motivet har jeg fått så det kjenner jeg ikke opprinnelsen til, men det er fargelagt med Promarkers. En cherryblossom i blått og roser i blått og offwhite. Bladene er stanset ut med MS punch, og  det er også bordene på noen av panelene. I tillegg har jeg brukt halvperler i to grønnfarger. Motivet er stanset ut med Spellbinders.
Inni ble kortet slik:
                                   Bak panelet med trykk på er det plass til å legge inn penger....


3 kommentarer:

Nina sa...

Åhhh, fy fadderullan, sååå LEKKERT *sukk* Knall flotte ark, nydelig pyntet og flott fargelagt!! Me LIKE :)

Klem fra Nina.

Liv Torunns hobbykrok sa...

Nydelig kort, lekre farger. Mulig du har fått trykket av meg, har nemlig det stempelet!!

Anonym sa...

Kjempe flott.