torsdag 12. mai 2011

Konfirmasjonskort

Her er et kort som jeg laget på bestilling til en konfirmant. Han som skal ha kortet spiller på mange instrumenter og giveren ønsket at kortet skulle vise det. Og slik løste jeg det:
Til dette kortet har jeg benyttet et digistempel fra Kenny K. Motivet er malt med promarkers. Forøvrig har jeg  brukt bazzill og mønsterark fra Paperwishes og Little Rasccals collection. Jeg har pyntet med bånd og charms, og inni ble kortet sånn.

Med dette kortet deltar jeg på utfordring fra Stamptacular Sunday challenge og Stampavie and more.

3 kommentarer:

Céline sa...

fab card, love the inside too
thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
hugs
céline SSC DT

Nina sa...

Knall stilig kort!! Flott ark og knall kul kis ;) Flott fargelagt også.

Takk for at du deltar hos Stamptacular Sunday denne uken :)
Klem fra Nina.

(Du vet at om du deltar på 3 utfordringer i løpet av en måned, så kan du bli gjestedesigner hos oss?)

Nina sa...

Og jammen meg så havnet du på mitt nr over kommentering inne hos Stampavie and More også *ler*

Da kan jeg jo si det jeg glemte i stad, og det er at det du har flotte innsider også :)

Takk for at du deltar hos Stampavie and More!
Klem igjen fra Nina.