onsdag 9. mars 2011

Sketchy colors # 61

YUHUUUUUU!! Med dette kortet ble jeg trukket ut som ukesvinner hos Sketchy colors. Kjempemorsomt!

Denne uka er det en skisseutfordring på Sketchy colors, og her er min løsning på skissen. Jeg deltar også på utfordringen til Kreative stempelfreunde med dette kortet.


Til kortet har jeg brukt bazzil og mønsterark fra Paperwishes. Motivet har jeg funnet på nettet og ellers er det blomster, halvperler og blonde. Inni er kortet sånn: Jeg har svertet kanter og sydd rundt.

4 kommentarer:

Claudia´s kleine Bastelwelt sa...

Great card, wonderful colours and nice design.

Thanks for joining Creative Stamp Friends.
Greetings Claudia

Liv Torunns hobbykrok sa...

Stilig kort....flotte farger og motiv..

Kreatives von Andrea sa...

wow, what a fantastic creations, great papers and so lovely image.

Thank you for your participation at Creative stamp Friends.

A nice greeting Andrea from germany

Nina sa...

Åhh, lekkert ♥♥♥ Og gratulerer så mye med seier`n i Sketchy Colours med dette kortet :)

Takk for at du deltar i Kreative Stempel Freunde denne gangen.
Klem fra Nina.