lørdag 12. mars 2011

Kreative stempelpfreunde#20

I denne utfiordringen  var det blonder som gjaldt. Jeg har laget dette staffelikortet til en kollega som fylte år på fredag
Til kortet har jeg bruk Bazzill, mønsterark fra Paperwishes, og blondeserviett. Bildet har jeg hentet fra nettet og har skjært det ut med Spellbinders, Ellers er det roser og en lilla blonde som jeg jeg har fått fra Creative Club, og som jeg ikke har visst hva jeg skulle bruke til. Blonder har ikke vært min greie, men syns det ble veldig bra her. 
Og slik er det når det er satt opp 
Mottakeren var kjempefornøyd og det er jeg også......

3 kommentarer:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Som jeg sa igår, det var stiiiilig... Motivet var supert....

Claudia´s kleine Bastelwelt sa...

A wonderful card. Great colours and nice design.

Thanks for joining Creative Stamp Friends.
Greetings Claudia

Nina sa...

Wooaaw, såå nydelig *sukk* Rå lekkert ark og super flott pyntet :)

Takk for at du deltar med enda ett bidrag hos Kreative Stempel Freunde.

Ha en fin dag :)
Klem fra Nina.