lørdag 20. november 2010

Det enkle er ofte det beste

sies det i Remareklamen og ofte er jeg helt enig. her er et kort laget med det som utgangspunkt.
Mønsterarket hadde denne sirkelen og jeg fant ut at det ville være veldig fint å stanse ut med spellbinders. Motivet som jeg har limt på fra baksiden er stemplet og embosset med sølv . I tillegg har jeg brukt et par stjerner og stemplet på God Jul og embosset det. Inni kortet har jeg laget plass til å skrive på den ene siden og på den andre har jeg stemplet teksten på en julesang.

2 kommentarer:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempestilig kjære søster... Har lagd kort til en nyfødt idag, men får ikke lagt ut bilde fordi dataen ikke funker. Kan ikke legge inn bilder på denne jeg bruker nå....

Mim... sa...

Detta var ju riktigt tjusigt.
Ha det bra