søndag 19. september 2010

Sketchy colors #39

Denne gangen er det en skisseutfordring og her er min løsning på den

.
Til kortet har jeg brukt et motiv jeg har funnet på denne bloggen http://bodilsscrappeverden.blogspot.com/search/label/free%20digi%20stamps. Hun har mange fine digistamps, og dette er den første jeg har fargelagt, Motivet er fargelagt med Promarkers og fått litt glitter på seg  I tillegg har jeg brukt  bazzill, mønsterark fra Paperwishes, papirblonde,  drops og kakeserviett. Inni ble kortet sånn:

4 kommentarer:

Astrid sa...

Hei Bjørg:-)

Ett aldeles nydelig kort du har laget her!! Det motiver er jo bare så herlig:-)) Og så flott du har pyntet innsidene i kortet ditt.
Lykke til i utfordringen!

Klem, Astrid

Gro sa...

Et nyyydelig kort!

Liv Torunns hobbykrok sa...

Det var et kjempelekkert kort...nydelige farger, men skal du ikke lage i rosa da.....

Maya sa...

Åhhh så søt den bamsen er da :)
Nydelig fargelagt og nydelig pyntet på alle sider!
Takk for at du deltar hos SC,
klem fra Maya