søndag 13. juni 2010

Gratulasjonskort til en baby

Har vært litt stille her på bloggen i det siste, men jeg har da laget noe, men ikke fått lagt det ut før nå. Det har vært hektiske dager med sommeravslutninger her og der og mye jobb, men her kommer et kort jeg laget til en på jobben som har fått en liten gutt, Jeg har brukt Bazzill og et mønsterark jeg har kjøpt gjennom en svensk hobbyklubb og som jeg ikke husker navnet på. Motivet har jeg fått og jeg har ikke malt noe på det , bare litt glitterlim.......syns det er så fint som det er. I tillegg er det roser, bånd og charms. Bladene er stanset ut med MSpunch.
Og sånn ble det inni

3 kommentarer:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Det var kjempefint, nydelig farger og fint pyntet..

Nina sa...

Ohlala, så søtt kort ♥♥♥ Og du har helt rett, motivet trenger ikke noe fargelegging.

M sa...

Hei kjære Bjørg,
innom og hilser på!
Jeg håper du får nye bekjentskaper gjennom Bloggedamer 40+ siden min, det er iallefall det som er meningen!!
Ha en fin dag, klem, M