søndag 2. mai 2010

Bursdagskort

I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget til en av mine kolleger som har bursdag i dag og som er veldig glad i å pynte seg. Og slik ble det.
Til kortet har jeg brukt et motiv jeg har funnet på nettet. motivet er festet på tre forskjellige mønsterark fra Paperwishes og til slutt er alt dette festet på rød bazzill. Både den store rosen, de små rosene og charmsen har jeg kjøpt gjennom forumet på scrapping.no. Bladene er stanset ut med MS punch og blonden likeså. Rosene har fått litt glitterlim på seg.  Måtte jo pynte litt inni også og da har jeg brukt nesten det samme oppsettet. Jeg syns det gir en helhet over kortet og  dessuten blir det enklere å lage kortet. Og sånn ble det inni:

Ha en strålende søndagskveld

2 kommentarer:

Nina sa...

Fy fela, her trylles det for tiden ser jeg :) Utrolig vakkert kort med masse lekre detaljer på alle sidene!!

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempelekkert ble det....