tirsdag 6. oktober 2009

Årets første julekort

Egentlig var det sukkersøtts siste utfordring jeg hadde i tankene da dette kortet ble laget, men så oppdaget jeg at i utfordringen skulle ikke kortet være firkantet og dermed kunne det ikke brukes til det. Kortet er laget med bazzill, mønsterark fra Inkido, sølvbånd kjøpt i bokhandel og en stjerne som jeg har fått av datteren min. Stemplet er fra Ladybug og jeg har embosset det med hvitt embossing pulver med litt glitter i. Har også festet på noen små bling fra Biltema. Så kortet glitrer virkelig

Inni kortet har jeg brukt de samme papirene.
Er veldig godt fornøyd med kortet selv det altså har "feil" fasong....

3 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Så flott julekort!
Herlige farger:)

Nina sa...

Kjempe flott, tante ♥♥♥ Julekort i blått og hvitt er bare så lekkert, men her i huset forblir julen rød, hvit og grønn. Men på kort er alle farger lov *fnis*

Go`klem fra nina

Maya sa...

Vakkert!!
Så nydelig motiv,og så herlig med alt glitteret!!
Rett å slett vakkert :)
Klemmer fra Maya :)