søndag 30. august 2009

Bursdagskort igjen


Her går det mest i bursdagskort om dagen,men det er jo bare moro så lenge kortene blir verdsatt. Og det blir de. Denne gangen har jeg brukt bazzil, pynteark og bånd fra Paperwishes, bling og en enkelt rose. Motivet har jeg stemplet og stanset ut med spellbinders..... Papiret har så mange detaljer i seg selv slik at jeg fant ut at jeg ikke ville ha så veldig mye stæsj på det.

Inni ble kortet sånn. Har forsøkt å lage kortet slik at alle fire sidene "henger" sammen og ikke slik at det ser ut som fire forskjellige kort.






Baksiden er helt enkel med mitt personlige stempel og stanset ut med spellbinders.

1 kommentar:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Det var rålekkert.. Nå har jeg fått lagd noen kort også, så jeg må få fotografert litt og lagt inn på bloggen...