onsdag 25. august 2010

Sketchy colors #35

Denne gangen er det en skisseutfordring, og her er min løsning på skissen
Til kortet har jeg brukt bazzill, gamle boksider og mønsterark fra Paperwishes og Creative Club. Motivet har jeg funnet på nettet. Blonde, blondeserviett og perlebånd har jeg kjøpt fra Kuttut. Stempelet har jeg kjøpt av en annen scrapper og vet ikke helt hvor det kommer fra. Rosene er fra et samkjøp på forumet til Scrapping.no og ellers har jeg brukt halvperler i brunt og offwhite.
Og slik ble kortet inni
Litt mindre pyntet, men med samme oppsettet og som dere ser er det til en som fyller 27.

3 kommentarer:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempestilig kort...Du er jo så flink....

Anonym sa...

Flott kort du har laget. Flink du er.

annes paperfun sa...

Så nydelig vintage kort!
Flott løsning på skissen og takk for at du deltar :o))
God helg.
Klem Anne