onsdag 2. desember 2009

Gave til gode venner


På fredag var vi invitert til noen venner og da "måtte" vi jo ha med en vertinnegave. Jeg sydde derfor disse gryteklutene med en pepperkakekone og en pepperkakemann på.

Til pakken måtte det følge med et kort. Jeg laget et lite og enkelt kort. Det ble sånn... Jeg brukte bazill, pynteark fra Inkido, pepperkakestempel som er malt med distress, bånd fra en lokal bokhandler og en stjerne som jeg ikke vet hvor kommer fra.






Inni brukte jeg Spellbinders dies og ellers pyntepapir, bånd og stjerner som på forsiden. Stemplet er kjøpt hos Kreativ Hobby....

3 kommentarer:

Hanne sa...

Så koselig og fin gave du hadde med!
Takk for koselig kommentar på bloggen min!
Ha en fin helg!
Hanne

Nina sa...

Kjempe søte grytekluter og herlig matchende kort!! Digger det Inkido arket også, kunne hatt 1000 av de *fnis*

Snøklem fra Nina

Gry-Heidi sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :o)
Så mye fint du lager! Herlig koselig grytekluter og kjempeflott kort ! Syboksen din var utrolig lekker !!

Ha en fortsatt fin adventstid :o)

Klem, Gry-Heidi

PS. Jeg legger meg til som følger av bloggen din, håper det er greit :o)